Tilaus apit

Helsinki ja lähialueet.
Uuden vuoden alennukset jopa -43%
Kiinalaisen uuden vuoden kunniaksi alennukset jopa 43%
veikko
Site Admin

Tilaus apit

ViestiKirjoittaja veikko » Ma Joulu 03, 2018 2:40 pm

Mitäs kaikkia näitä nyt on?

TaksiHelsingin sovellus:

Kerran olen käyttänyt ja ei valitettavaa. Maksu onnistui suoraan apilla ja asiakkaan kannalta kaikki meni oikein mallikkaasti. Mittarihinta oli muutaman euron halvempi muistaakseni kuin kiinteä tarjottu hinta. Matkustin myöhään arki-iltana.

Lähitaksilla on joku omansa

Yandexin sovellus

Uber
Ex-Helsinki

junioryrittäjä

Re: Tilaus apit

ViestiKirjoittaja junioryrittäjä » Ke Joulu 12, 2018 9:23 am

Lähitaksilla on "Taksini" sovellus mikä nimensä puolesta kuulostaa minusta vähän typerältä, kun heti ei käy ilmi minkä firman autoja sovellus välittää.
Edellisen sovelluksen nimi oli vaan "Lähitaksi sovellus".
Mun mielestä edellinen kuvasi yrityksen brändiä paremmin yksinkertaisuudessaan.

Sovellus itsessään on kyllä ihan hyvä ja helppo käyttää lukuun ottamatta autotyypin valintaa, mikä tapahtuu sormen pyyhkäisyllä oikeaan tai vasempaan.
Parin viikon sisällä tullut jo kahdelta asiakkaalta palautetta, ettei anna valita esim henkilöautoa. Olen sitten näyttänyt miten siinä kohtaa pitää sitä sormea pyyhkäistä jotta antaa valita sen farmarin tai tila-auto tai sedanin.

Siinä kanssa mahdollisuus maksaa luottokortilla sovelluksen kautta ja silloin ehdottaa kiinteitä hintoja.
Viimeksi eilen tilasin kyydin kuskilleni, kun haki auton huollosta ja kolmen kilsan matkalle ehdotti 14 euron hintaa. Valitsin mittari hinnan ja maksun autossa.
Kartta toimi ihan jouhevasti ja näkyi auto mitä katuja pitkin valui kuskini osoitteeseen ja kertoi kuskin etunimen sekä tarjosi mahdollisuutta soittaa autoon.

Ihan toimiva sovellus on, vaikka niin on taksihelsinginkin sovellus jota olen käyttänyt kerran mielenkiinnosta.
Pääsääntöisesti käytän Helsingissäkin kyllä omanfirman autoja.

Kyllä itse olen tykästynyt näihin sovelluksiin ja näen että ovat tulevaisuutta suurimpana tilaustapana noin 5vuoden haarukalla.

Palaa sivulle “Uudenmaan keskustelut”